Kontakt
0 szt. Suma: 0,00 zł Mój koszykKoszyk
Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z nasza Polityka dotyczaca cookies.
Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce. OK-ZAMKNIJ



Czym sa dodatki Jak pobrac demo Licencjonowanie cennik
Dla programu
Wg zastosowania
CRM mini
CRM mini
Numer katalogowy 66371
Grupa programów Symfonia-Handel 2.0
Cena netto: 900 zł
Dodatek dla wersji*: bieżąca wersja rynkowa programu
Działa rówież w wersjach:2020.3
* - istnieje mozliwosc dostosowania dodatku do dowolnej wersji archiwalnej
  .
Opis
Linki
Recenzje
[de mo online]
Dodatek wprowadza funkcje systemu zarządzania relacjami z klientem i zadaniami do programu Symfonia Handel.

Jeżeli są Państwo zainteresowani przetestowaniem tego rozwiązania - prosimy o kontakt.


Rozwiązanie umożliwia:
- rejestrowanie zadań planowanych i wykonanych wraz z przypisaniem osób do tych zadań,
- rozbudowaną kartotekę osób kontraktowych oraz możliwość ich wyszukiwania,
- możliwość drukowania ofert/kalkulacji dla kontrahentów,
- analizę postępów sprzedaży (lejek sprzedaży),
- folder danych kontrahenta.



Lista zadań

Co zrobiliśmy i co mamy do zrobienia u klienta.



Okno zdarzenia




Kartoteka osób kontaktowych

Umożliwia rejestrowanie kontaktów do klientów oraz wyszukiwanie po imieniu+nazwisku lub numerze telefonu. Ponadto mamy do dyspozycji wygodny wydruk i opcję przenoszenia danych do arkusza kalkulacyjnego.



Okno oferty

Tutaj wprowadzamy treść oferty.



Wydruk oferty




Graficzny obraz planów sprzedaży i ich realizacji




Folder kontrahenta

Szybki dostęp do dokumentów klienta.



UWAGA: w wersji `standardowej` do poprawnej pracy dodatek wymaga silnika bazdanowego Pervasive.
W przypadku jego braku prosimy o kontakt.

check_ver1:2020.3:check_ver2
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
Data dodania produktu: 01 września 2012.
Poprzednia strona Produkt 83 z 106
w kategorii Dodatkowe funkcje
Następna strona