Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z nasza Polityka dotyczaca cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce. OK-ZAMKNIJ
[de mo online]Dodatek umożliwia wprowadzenie tzw. `programu lojalnościowego` w firmie.Założeniem podstawowym jest ewidencja punktów, jakie klienci otrzymują za zrealizowaną sprzedaż i `wydają` na określone cele. Dla każdego z klientów możemy uzyskać dostęp do pełnej historii ewidencji punktów. Dostępne jest okno z historią naliczeń oraz wydruk, który można przedstawić klientowi.
Punkty są naliczane z momencie wystawienia dokumentu sprzedaży. Ilość punktów zależy od (skonfigurowanego) przelicznika punkty/złotówki po przekroczeniu minimalnego progu wartościowego dla jednej sprzedaży (np. od 50 zł). Przykładowo `wartość 10` przelicznika powoduje, że klient po wydaniu 100 zł otrzyma 10 punktów.
Punkty są naliczane do konkretnego dokumentu sprzedaży, na dokumencie możliwa jest adnotacja o liczbie punktów naliczonych i bieżące saldo zebranych punktów. Automatyczne naliczenia są wykonywane dla skonfigurowanej grupy klientów (rodzaj kontrahentów) oraz dla wskazanych typów dokumentów sprzedaży (np. dokumenty PAR,FVS).Zebrane punkty klient może `wydać` na określone w programie cele. W systemie operacja ta jest realizowana przez `odjęcie` określonej liczby punktów w danym momencie z stosowną adnotacją.check_ver1:2014,2015,2016,2016.5,2017:check_ver2